Com fer uns bons apunts

En aquest vídeo us proposem una estratègia, apta per alumnes de primària i secundària, per tal d'ensenyar-los a realitzar uns bons apunts.
com fer uns bons apunts

Creieu que el vostre alumnat té problemes en realitzar uns bons apunts? Com bé sabreu, el procés d’assimilació de continguts depèn molt de com s’exposa la informació, el coneixement, i és per aquest motiu que una bona metodologia és clau.

 

Avui proposarem una estratègia ideal per ajudar al vostre alumnat. És un sistema apte tant per a alumnes de primària com de secundària, és innovador i els ajudarà a fomentar l’autoregulació dels continguts. Ells mateixos s’avaluaran, aprendran a exposar els continguts amb les seves paraules, treballaran el repàs actiu i, en definitiva, aprendran de debò amb aquest sistema per obtenir uns bons apunts.

Com fer uns bons apunts a classe i a l'aula

Què us ha semblat el vídeo? Esperem que us ajudi a donar a entendre la importància d’uns bons apunts entre el vostre alumnat. Recordem-ne els punts clau:

  1. Fer un bon subratllat
  2. Dividir la fulla de treball en diferents espais
  3. Traspassar el subratllat a la fitxa
  4. Formular-se una sèrie de preguntes
  5. Repassar activament, responent les preguntes amb respostes pròpies

Voleu veure més vídeos? Us recordem que al Doquablog trobareu un arxiu en constant amplicació amb recursos escrits i audiovisuals creats específicament per a docents com, per exemple, aquesta guia per aprendre a treballar amb Regletes de Cuisinaire.

Comparteix aquest article…

Comparteix a whatsapp
Comparteix a twitter
Comparteix a facebook
Comparteix a pinterest
Comparteix a linkedin

Amplia les teves competències amb els cursos de Doqua

Forma’t en diferents àmbits, especialitza’t, activa perfils i molt més amb els següents cursos.

  • 60 hores , Educació Infantil

    Treball per projectes

    En aquest curs els docents aprendran a elaborar, revisar i validar propostes de projectes de treball mitjançant el coneixement l’anàlisi i experimentació de les seves particularitats pedagògiques, per tal de fer significatiu l’aprenentatge dels alumnes.

  • 60 hores , Educació Infantil

    Aprenentatge cooperatiu

    L’aprenentatge cooperatiu és un enfocament metodològic per a l’aprenentatge de qualsevol contingut en un context escolar. Parteix de la base que les diferències entre els aprenents són un potencial per a l’aprenentatge i no pas un entrebanc. A través de diversos mètodes i tècniques que coneixerem en aquesta formació, es practica el treball en equip, un context en el qual …

  • 30 hores , Educació Infantil

    Plàstica inicial

    En aquesta formació, es pretén donar eines i estratègies pràctiques per a fomentar l’educació artística a les etapes d’Educació Infantil i de Primària. Per a fer-ho, el coneixeràs els àmbits teòrics i els duràs a la pràctica amb experiències i intercanvi de treballs, fomentant la cooperació i l’experimentació a l’aula.

  • 30 hores , Diversitat i educació especial

    Coaching a l’aula

    En aquest curs, t’endinsaràs a l’aula utilitzant el coaching com a eina per a millorar les classes, coneixent tècniques senzilles i pràctiques per a optimitzar la relació amb els tres agents educatius: alumnes, famílies i docents.

0 comentaris

Deixa un comentari

Posts anteriors

Aquí tens els últims articles que hem publicat.

Recorda que pots filtrar-los per temàtica des del menú superior
com fer uns bons apunts

Com fer uns bons apunts

En aquest vídeo us proposem una estratègia, apta per alumnes de primària i secundària, per tal d’ensenyar-los a realitzar uns bons apunts.