formació del professorat

Política de privacitat i devolucions

TERMES, CONDICIONS D'ÚS, AVÍS LEGAL I POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES I PRIVACITAT

Tot ben clar, per la teva tranquil·litat

TERMES D'ÚS

Els cursos estan reconeguts com a formació permanent del professorat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, per tant, per a què sumin mèrits de formació a les oposicions, concurs de trasllats, sexenis, etc. és indispensable ser mestre amb el Grau de magisteri (o equivalent), per un professor de secundària que tingui el CAP o el Màster de secundària i als Tècnics d’Educació Infantil per a la seva pròpia baremació. És indispensable ja tenir els estudis acabats i per tant no estar estudiant el Grau en el moment de realitzar el curs.

Es considera antic alumne, tot aquell que ha realitzat, almenys, un curs de formació permanent online amb Doqua. Clicqueu aquí per a més informació.
Es retornarà l’import del curs en el cas de baixa justificada: malaltia prolongada justificada, baixa laboral de caràcter físic/psíquic o hospitalització. És estrictament necessari adjuntar la documentació que ho justifiqui.
En el cas de no poder acabar el curs dins de les seves dates, es dona la possibilitat a l’alumne de canviar de convocatòria de la mateixa formació, però no es retornarà l’import del curs, ja que l’alumne ha tingut accés a la formació i s’ha pogut descarregar tot el seu contingut. 

PROTECCIÓ DE DADES

S’informa a l’alumne que les dades de caràcter personal que ell/ella mateix/a ha facilitat expressament en el present contracte seran custodiades en un fitxer segur i no es traspassaran a terceres persones. L’interessat/da podrà exercir el seu dret d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, enviant-nos un e-mail a lopd@doquagroup.com, sol·licitant la baixa del servei d’informació.

POLÍTICA DE PRIVACITAT

La present política de privacitat té per objecte donar compliment al deure de transparència en el tractament de les seves dades personals, permetent als usuaris del lloc web https://www.doqua.cat/ (d’ara endavant, la “Web”) consultar el detall dels diferents tractaments que es realitzen a conseqüència del seu accés i ús d’aquest lloc web.
L’informem que el responsable dels tractaments informats en la present política de privacitat és:

  • ASSOCIACIÓ DOQUA (“DOQUA”)
  • CIF G25705625
  • Domicili a Carrer Pere Cabrera, 16 4º-F 25001 – Lleida.
  • Inscrita al Registre d’Associacions el 24/03/2010 amb el número 41864 de la secció 1a de la demarcació de Lleida.
  • Telèfon: 973 720 554 | 621 353 339

Per a vetllar pel lleial i transparent tractament de les seves dades personals, vostè pot sol·licitar més informació sobre els tractaments realitzats en qualsevol moment a DOQUA, escrivint amb l’assumpte “Protecció de Dades” a lopd@doquagroup.com

La visita al lloc web no obliga a facilitar cap informació personal, a excepció de determinades funcionalitats que depenen de l’ús de cookies, tal com s’informa en la Política de Cookies.

No obstant això, la utilització del servei de formacions, cursos i escola d’estiu gestionades per DOQUA sí que requereix que faciliti determinades dades personals, indicat en el formulari corresponent, i implica el seu tractament per part de DOQUA amb les finalitats i les bases de legitimació que s’indiquen a continuació.

La negativa a proporcionar aquestes dades suposa la impossibilitat de tramitar les sol·licituds o contractacions realitzades. Complementàriament, a través d’aquests formularis podrà facilitar altres dades addicionals que consideri oportunes.

Com a titulars de les seves dades personals, els usuaris seran responsables que les dades que facilitin a DOQUA siguin veritables, exactes, completes i actualitzades. A aquest efecte, respondran de la veracitat de totes les dades que comuniquin i hauran de mantenir degudament actualitzada la informació facilitada, de tal forma que respongui a la seva situació real.

Igualment, seran responsables de les informacions falses o inexactes que proporcionin i dels danys i perjudicis, directes o indirectes, que això causi a DOQUA o a tercers.

DOQUA podrà tractar les seves dades personals per a les finalitats que es detallen a continuació sobre les bases de legitimació següents:

  • Tramitar la seva sol·licitud d’inscripció als cursos, tallers o jornades.

La base de legitimació per al tractament de les seves dades personals és la necessitat de prendre mesures precontractuals o d’executar el contracte en el qual vostè o l’entitat a la qual vostè representa en són part

  • Registre i accés al campus virtual de l’alumnat a través de l’eina informàtica del lloc web propietat de DOQUA, on trobarà material didàctic, cursos i formacions disponibles segons el servei contractat.

La base de legitimació per al tractament de les seves dades personals és la necessitat de prendre mesures precontractuals o d’executar el contracte en el qual vostè o l’entitat a la qual vostè representa en són part.

  • Resoldre i atendre els dubtes sorgits sobre els diferents tràmits.

La base que legitima el tractament és l’execució del contracte de l’article 6.1. b) del RGPD sobre la base de la subscripció per part de l’alumne del contracte de curs, formació o escola d’estiu, així com dels termes i condicions d’ús de la plataforma.

  • Captació de la seva imatge/veu durant la celebració de l’activitat o servei a la que s’inscriu a efectes de documentar, fer difusió als nostres webs o xarxes socials i incorporar-les en materials de comunicació a efectes d’informar sobre els serveis i les activitats que DOQUA realitza. Per aquest motiu, i independentment de si vostè ha prestat el seu consentiment, s’adverteix als assistents a la sessió online que l’activació de la càmera i/o del micròfon durant la sessió, serà considerada a tots els efectes com autorització a DOQUA per fer-ne ús de la seva imatge i/o veu i de les dades personals associades a les mateixes per a les finalitats indicades.

La base de legitimació és el consentiment que vostè té l’opció d’atorgar-nos. Vostè podrà revocar el seu consentiment en qualsevol moment, contactant amb el nostre Delegat de Protecció de Dades a través de la seva adreça electrònica lopd@doquagroup.com

  • Enviar-li informació promocional,  través de correu postal, correu electrònic, telèfon, SMS o altres mitjans electrònics equivalents, sobre els nostres productes i serveis. Conservarem les seves dades durant com a màxim dos anys. Després, continuarà rebent aquestes comunicacions, tret que abans exerceixi el seu dret d’oposició al tractament amb finalitats publicitaris.

La base de legitimació és el consentiment atorgat per vostè per a l’enviament de comunicacions comercials a través de correu postal, correu electrònic, telèfon, SMS o altres mitjans electrònics equivalents, en aquest sentit, la pròpia Llei de Societat de Serveis d’Informació (d’ara endavant, la “LSSI”) permet al prestador l’enviament de comunicacions comercials referents a productes o serveis de la seva pròpia empresa que siguin similars als que inicialment van ser objecte de contractació amb el client. En tot moment podrà oposar-se al tractament de les teves dades per a aquesta finalitat, de manera gratuïta, i en cada comunicació electrònica realitzada, vostè podrà donar-se de baixa per a deixar de rebre aquest tipus de comunicacions. Així mateix, l’apartat “Drets” de la present Política es descriu la manera de sol·licitar la baixa d’aquesta mena de comunicacions.

  • Whatsapp / twitter/ facebook / instagram / youtube / email

Es podran recollir i tractar dades per qualsevol de les fonts anteriorment esmentades relacionades amb Doqua.

  • Elaboracions de perfils

Es podran elaborar perfils per tal d’adaptar millor les ofertes a les necessitats del perfil elaborat.

Les seves dades personals objecte de tractament són les següents:

  • Dades facilitades directament per l’usuari:

Dades identificatives (nom, cognoms i, si escau, DNI/NIF) i dades de contacte (adreça electrònica/postal i telèfon)

Dades d’afiliació a la Seguretat Social i dades fiscals: dades relatives a la seva afiliació a la Seguretat Social en el cas que vostè sigui una persona física beneficiària

  • Dades facilitades per vostè en altres canals o vies:

Dades sobre comportament i interacció entre les parts: Dades de navegació en la web o aplicacions mòbils a través de cookies o altres dispositius d’emmagatzematge i recuperació de dades: informació recaptada de la navegació que realitzi en aquestes, en el cas que hagi acceptat l’ús de cookies i tecnologies similars en els seus dispositius.

Les dades personals no seran transmesos a tercers, excepte en els següents suposats:

  • Prestadors de serveis tecnològics i de serveis derivats de la relació contractual.
  • Administracions públiques (com, per exemple, Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, l’Agència Tributària, la Seguretat Social, l’autoritat en l’àmbit laboral), per al compliment estricte de les obligacions legals a les quals DOQUA està subjecta per raó de la seva activitat.

Les seves dades personals podran ser comunicats a destinataris situats en països fora de l’Espai Econòmic Europeu, incloent països que no proporcionen un nivell de protecció de dades equivalent al de la Unió. No obstant això, en aquests casos, els mateixos seran tractats amb escrupolós compliment de la legislació europea i espanyola i, així mateix, s’implementaran les garanties que li indiquem a continuació:

  • Categoria de destinatari: Prestadors de serveis tecnològics i de màrqueting
  • País: els EUA
  • Garantia: Clàusules Contractuals Tipus, adoptades per la Comissió Europea el 4 de juny de 2021 (Text pertinent a l’efecte del EEE) (2021/914/UE). Pot consultar-les aquí

DOQUA conservarà les seves dades personals tractades depenent de la fase en què es trobi:

  • Sol·licitud d’informació: Quan sol·liciti informació sobre els nostres serveis, conservarem les seves dades durant el termini de 2 anys.
  • Realització de cursos, formacions i/o escola d’Estiu. Quan contracti un servei de DOQUA conservarem les seves dades durant el termini de 10 anys.

Tot això sense perjudici que aquest termini pugui ampliar-se quan vostè així ho autoritzi expressament o existeixin tractaments particulars derivats de la relació contractual que continuïn vigents amb posterioritat a aquest termini.

En relació a les imatges preses per sistemes de vídeo vigilància, es conservaran durant un mes des de la seva captació, excepte quan haguessin de ser conservats per a acreditar la comissió d’actes que atemptin contra la integritat de persones, béns o instal·lacions.

Finalitzats aquests terminis de prescripció, les seves dades seran eliminades o, alternativament, anonimitzades.

Podrà exercitar els seus drets, en qualsevol moment i de manera gratuïta, enviant un correu electrònic a l’adreça hola@doqua.cat o un escrit a dirigit a Carrer Pere Cabrera, 16 4º-F 25001 – Lleida, per a:

  • Obtenir confirmació sobre si DOQUA està tractant dades personals que el concerneixen.
  • Accedir a les seves dades personals.
  • Rectificar les dades inexactes o incompletes.
  • Sol·licitar la portabilitat de les seves dades.
  • Oposar-se al tractament de les seves dades personals en determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular (en concret, als tractaments emparats en interès legítim de DOQUA). DOQUA deixarà de tractar les dades, excepte per motius legítims imperiosos, o l’exercici o la defensa de possibles reclamacions.
  • Revocar els consentiments atorgats (inclòs l’enviament d’informació comercial). La revocació no afectarà la licitud dels tractaments efectuats amb anterioritat.
  • Limitar el tractament de les seves dades, quan es compleixi alguna de les condicions previstes en la normativa.
  • Obtenir intervenció humana, a expressar el seu punt de vista i a impugnar les decisions automatitzades que poguessin haver estat adoptades.
  • Sol·licitar la posada a la disposició dels aspectes essencials de l’acord de corresponsabilitat entre les entitats de DOQUA.
  • Sol·licitar la supressió de les seves dades quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessaris per als fins que van ser recollits.

Igualment, podrà interposar una reclamació davant Autoritat Catalana de Protecció de Dades, a través de la seva adreça postal C/ Rosselló, 214, C.P. 08008, Barcelona (Espanya) o bé a través de la seva adreça electrònica dades.accio@gencat.cat., quan consideri que s’han vulnerat els drets que li són reconeguts per la normativa aplicable per a la protecció de les seves dades personals.

DOQUA tractarà les seves dades personals de forma absolutament confidencial i guardant el preceptiu deure de secret respecte d’aquests, de conformitat amb el que es preveu en la normativa d’aplicació, adoptant a aquest efecte les mesures d’índole tècnica i organitzatives necessàries que garanteixin la seguretat de les seves dades i evitin la seva alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat, tenint en compte de l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades i els riscos al fet que estan exposats.

DOQUA es reserva el dret a modificar la present Política de Privacitat a fi d’adaptar-la a les seves necessitats o les novetats legislatives que fossin procedents. En aquests supòsits, anunciarà els canvis introduïts i els publicarà en aquest lloc web, de manera que pugui accedir a ells en tot moment i de manera senzilla.

CONDICIONS D’ÚS

  • ASSOCIACIÓ DOQUA (“DOQUA”)
  • CIF G25705625
  • Domicili a Carrer Pere Cabrera, 16 4º-F 25001 – Lleida.
  • Inscrita al Registre d’Associacions de Lleida
  • Telèfon: 973 720 554 | 621 353 339

Mitjançant el present document s’estableixen les condicions de contractació (d’ara en avant, les “Condicions de Contractació”) que regularan l’adquisició per part dels usuaris d’algun dels serveis oferts a través d’aquesta plataforma, situada en la URL https://www.doqua.cat (d’ara en avant, el “Lloc web”)

Qualsevol qüestió que no haguera sigut expressament prevista en les presents Condicions de Contractació s’entendrà reservada a DOQUA, sense perjudici del que es disposa en la normativa vigent.

Així mateix, DOQUA es reserva el dret a dur a terme modificacions i/o actualitzacions en les presents Condicions de Contractació, de les quals s’informarà prèviament l’usuari per a la seua acceptació o rebuig en cas de resultar substancials. En qualsevol cas, es considerarà que l’usuari accepta expressament aquestes modificacions o actualitzacions si realitza una nova comanda a través del Lloc web.

En cas de ser acceptades per l’usuari, els nous Termes substituiran plenament a les condicions vigents fins a aqueix moment, començant a fer efecte en els nous serveis que l’usuari sol·licita a partir de la data d’acceptació del as noves Condicions de Contractació.

La marcació de la casella corresponent en el procés de contractació, així com el fet de seguir telemàticament tots els passos d’aquest, suposa l’acceptació expressa de les presents Condicions de Contractació per part de l’usuari, tenint la mateixa validesa que la seua signatura presencial. D’aquesta manera, l’usuari reconeix ser una persona amb capacitat suficient per a adquirir les obligacions derivades de les seues actuacions a través del Lloc web, que ha llegit prèviament i comprèn el seu contingut.

En tot cas, per a poder contractar amb DOQUA, l’usuari ha de ser major d’edat (18 anys) i tindre la capacitat legal necessària per a subscriure contractes.

Tot el procés de contractació serà realitzat en l’idioma català.

El Lloc web és una plataforma a través de la qual es posa a la disposició dels usuaris una àmplia varietat de serveis relacionats amb la formació i educació tant reglada com no reglada, enfocada tant a estudiants i alumnes com a professionals de l’educació. Aquests serveis i cursos podran ser adquirits a través del propi Lloc web. Posteriorment, aquests cursos seran posats a la disposició de l’usuari en modalitat telemàtica i no presencial perquè siguin els usuaris els qui de manera activa participin en les sessions impartides, fent ús d’aquells materials que DOQUA els subministri.

Totes les comunicacions amb l’usuari per part de DOQUA es realitzaran de manera electrònica.

El registre com a usuari és completament gratuït. Els usuaris podran registrar-se accedint a la secció “EL MEU COMPTE” i, després d’això, emplenant el formulari presentat en l’opció “REGISTRA”, on hauran de ser introduïts totes les dades, reals i veraces, atès que serà l’única forma que tindrem de poder processar els possibles demanats que cada usuari registrat realitzi en el futur.

En cap concepte DOQUA es responsabilitzarà de la veracitat de les dades de registre facilitats pels usuaris, per la qual cosa cadascun d’ells és responsable de les possibles conseqüències, errors i fallades que posteriorment puguin derivar-se de la falta de qualitat de les dades.

El compte d’usuari és personal i intransferible.

Estan permeses les compres de serveis a través del Lloc web tant a persones físiques com a empreses i/o professionals. No obstant això, queda prohibit realitzar comandes amb la finalitat de comercialitzar aquests serveis a través d’altres canals de venda.

En tot cas, és requisit imprescindible ser major de divuit (18) anys per a registrar-se com a usuari en el Lloc web.

L’usuari podrà donar-se de baixa del servei quan ho desitgi, mitjançant comunicació escrita a lopd@doquagroup.com, indicant el seu nom d’usuari i el servei concret del qual es desitgi donar de baixa. També podrà sol·licitar la baixa de la recepció de les nostres notificacions per email a través d’aqueixa mateixa adreça o de l’enllaç indicat a tal fi en tots els correus electrònics que rep. El procés de baixa de les notificacions pot tardar entre 48 i 72 hores.

En qualsevol cas, l’usuari podrà sol·licitar un nou registre, quedant fora de perill la facultat de DOQUA de no admetre aquest registre en els casos en què es contravingui el que es disposa en les Condicions de Contractació i/o en la Política de Privacitat del Lloc web. Així mateix, DOQUA podrà no admetre aquest registre en cas de conflicte o controvèrsia suscitat entre les parts, que es trobi per resoldre o que haja finalitzat amb reconeixement de culpa o negligència de l’usuari i/o perjudici a DOQUA, als seus col·laboradors i associats, o als seus usuaris, clients o potencials clients.

De conformitat amb el que es disposa en l’article 23 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, els contractes subscrits per via electrònica produiran tots els efectes previstos per l’ordenament jurídic quan concorri el consentiment i els altres requisits necessaris per a la seua validesa.

En tot cas, el suport electrònic en què consti el contracte subscrit per via electrònica serà admissible com a prova documental en cas de controvèrsia entre les parts.

A aquest efecte, s’entendrà que el seguiment de totes les fases del procés de compra i, en el seu cas, l’abonament de la quantitat econòmica corresponent, impliquen necessàriament la prestació del consentiment requerit per a la contractació.

De la mateixa manera, i atenent el que es disposa en l’article 27 de la Llei 34/2002, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, es posa a la disposició dels usuaris, de manera prèvia a l’inici del procediment de contractació, tota la informació relativa a aquest, que únicament serà aplicable en cas que l’usuari decideixi procedir a la contractació a través del Lloc web.

Les presents Condicions de Contractació es troben a la disposició de tots els usuaris del Lloc web de manera lliure i gratuïta.

L’accés al procés de contractació és completament gratuït, sense que existeixi cap cost associat addicional, a part dels propis que l’usuari disposi de connexió a Internet.

Tots els cursos i serveis comercialitzats es troben perfectament descrits en les seues corresponents fitxes de curs posades a la disposició dels usuaris, no entenent-se incloses aquelles qüestions que expressament no hagueren sigut indicades en aquestes.

El contracte entre DOQUA i l’usuari s’entén perfeccionat des del mateix moment en què l’usuari finalitzi el procediment de contractació pressionant el botó de “REALITZA LA COMANDA”, entenent-se que el seguiment de totes les fases del procediment de contractació electrònica i la inclusió de totes les dades sol·licitades suposen, juntament amb la marcació de la casella corresponent relativa a l’acceptació de les presents Condicions de Contractació, una manifestació directa de la voluntat de l’usuari d’acceptar les mateixes.

DOQUA, com a prestador d’un servei de la Societat de la Informació, arxivarà el document electrònic en què es formalitza el contracte actual. Aquest document electrònic serà accessible per a l’usuari mitjançant el vincle que se li facilitarà, des d’on podrà descarregar-lo i imprimir-lo i on s’inclouran les presents Condicions de Contractació.

DOQUA introduirà mitjans tècnics adequats i suficients per a identificar i corregir errors tècnics en la gestió de la informació quan resulti de la seua responsabilitat.

L’idioma en què es tramitarà el procediment de contractació i en el qual es formalitza el contracte actual serà, excepte indicació en contra, el català.

El procediment de contractació dels serveis i cursos es duu a terme de manera electrònica a través del Lloc web. Qualsevol persona amb accés a Internet pot dur a terme la contractació, sent d’accés públic tots els serveis i cursos oferts a través del Lloc web, sense que existeixi cap restricció per a la seua visualització.

El procediment complet que hauran de seguir tots els usuaris que desitgen adquirir algun dels cursos i serveis oferts a través del Lloc web serà el següent:

  1. Una vegada l’usuari haja accedit al Lloc web, haurà de seleccionar aquells serveis i cursos que li interessen, sent molt important que revisi les seves descripcions, així com les seves característiques, condicions i preus finals indicats en la fitxa descriptiva de cada curs. D’aquesta manera, els serveis i cursos que hagi seleccionat s’aniran afegint a la seva “CISTELLA” de compra en el Lloc web, podent l’usuari continuar amb la seva compra i quedant tots els serveis i cursos seleccionats inclosos en la “CISTELLA”.

L’usuari podrà accedir en tot moment al seu “CISTELLA” fent clic sobre la icona amb forma de cistella de la compra que es troba a la cantonada superior dreta de la pàgina.

  1. Tot seguit, i una vegada seleccionats tots els cursos i serveis que desitgi adquirir, l’usuari haurà d’iniciar el procés de compra electrònica. Per a això, únicament haurà de fer clic sobre el botó “VÉS A CAIXA”.
  2.  Per a poder personalitzar la compra i disposar de totes les dades de l’usuari, aquest haurà d’iniciar sessió, si ja està registrat en el Lloc web, introduint el seu nom d’usuari i contrasenya. Si, per contra, no tingui compte d’usuari, haurà de facilitar una sèrie de dades personals considerades essencials per al control de la facturació. A tal fi, l’usuari passarà a una pantalla en la qual se li requeriran una sèrie de dades personals, així com la selecció entre una sèrie d’opcions ofertes per DOQUA, l’emplenament de les quals és indispensable per a completar la compra dels serveis i cursos a través del Lloc web.
  3. Respecte de la pestanya “PAGAMENT AMB TARJA”, l’usuari únicament haurà d’introduir la forma de pagament desitjada entre les ofertes per DOQUA en el Lloc web, que són les següents: targeta de crèdit (Visa, Mastercard), targeta de dèbit (Visa, Mastercard) i Bizum. En cap moment DOQUA tindrà accés a les seves dades bancàries, sent aquests directament gestionats per part de les entitats bancàries corresponents en la nostra passarel·la de pagaments.
  4. Abans de confirmar la compra, l’usuari haurà de llegir i acceptar expressament les presents Condicions de Contractació, així com la Política de Privacitat del Lloc web, mitjançant la marcació dels casella de selecció corresponents disposats a aquest efecte.
  5. Finalitzada la compra, es mostrarà una pantalla resum de la compra realitzada, sense perjudici que l’usuari rebrà automàticament un correu electrònic de confirmació que la compra s’ha realitzat amb èxit. En aquest correu es descriurà la compra realitzada així com les característiques d’aquesta, i aquest document servirà d’acreditació per a qualsevol mena de reclamació. En cas de no rebre aquest correu electrònic, revisi la seua safata de “correu no desitjat” o “spam” i, si no es trobés en aqueix apartat, preguem que ens el comuniqui en el menor temps possible perquè puguem solucionar el problema.
  6. L’usuari podrà trobar tota la informació de la seua comanda, així com de tots els que haguera realitzat anteriorment, en el panell de control del seu compte del Lloc web, on, prèvia identificació, podrà veure el resum de la comanda, la data, l’import, la forma de pagament, i l’estat d’aquest.

    El preu dels serveis i cursos comercialitzats en el Lloc web es troba indicat al costat de la fitxa descriptiva de cadascun d’ells, expressats en tot cas en la moneda de curs oficial a Europa, l’Euro (€).

    • Preus.

    Tots els preus dels cursos i serveis es troben inclosos al costat de la resta de la descripció dels cursos i serveis, sent d’accés públic, sense necessitat d’estar registrat com a usuari per a visualitzar-los.

    Tots els preus mostrats són preus finals de serveis i cursos. No obstant l’anterior, el preu final d’una comanda inclourà tots aquells increments o descomptes que siguin aplicable, despeses repercutides a l’usuari i despeses addicionals per serveis accessoris, mitjans de pagament, etc. En qualsevol cas, tots aquests imports seran mostrats a l’usuari de forma desglossada durant el procés de contractació.

    • Facturació i Pagament.

    Una vegada l’usuari ha realitzat una comanda i abonat el pagament corresponent a través de qualsevol de les formes de pagament posades a la disposició dels usuaris per DOQUA, aquesta remetrà a l’usuari un correu electrònic en el qual es recollirà tota la informació relativa als serveis i cursos adquirits, el seu preu unitari, els impostos aplicables, així com el preu total de la compra.

    En tot cas, l’abonament de quantitats econòmiques a través d’Internet serà realitzat a través del  Lloc web proveïda per part d’una entitat financera externa, que en tot cas es trobarà allotjada en un lloc web sota protocol segur SSL.

    En qualsevol cas, la compra només serà efectiva quan DOQUA rebi confirmació del pagament per l’entitat bancària titular de la passarel·la de pagament segur. Si la transacció resultés per algun motiu denegada per aquesta entitat, o no s’aportarà la quantitat íntegra corresponent a l’import de la comanda (inclosos recàrrecs per despeses de gestió i comissions de transferència bancària), aquest se suspendrà, informant l’usuari que la transacció no ha sigut finalitzada.

    L’usuari podrà accedir a través del panell de control del seu compte al seu historial de comandes així com a la factura corresponent a cadascun d’ells.

    Mitjançant l’acceptació de les presents Condicions de Contractació, l’usuari manifesta el seu consentiment exprés a rebre la factura electrònicament. Si l’usuari desitja rebre la factura en paper, pot posar-se en contacte amb DOQUA indicant l’adreça postal a la qual s’haurà d’enviar aquesta factura.

    Conforme a la legislació vigent, DOQUA no podrà modificar posteriorment la facturació de les vendes realitzades. Per això, la factura s’emetrà a nom de la persona que realitzi la comanda, per la qual cosa l’usuari haurà d’assegurar-se de realitzar la comanda al nom correcte, no podent-se emetre factures duplicades per a enviar-li-les a tercers, ni podran aquestes emetre’s transcorregut el termini de garantia.

    De conformitat amb el que es disposa en el Reial decret llei 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, a continuació  s’informa els usuaris dels següents aspectes:

    Els cursos i serveis prestats per DOQUA es troben exempts del dret de desistiment contemplat en el Reial decret llei 1/2007, de 16, de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, conforme al que s’estableix en el seu article 103.m. L’usuari no podrà acollir-se al dret de desistiment en cas que la prestació dels serveis i cursos de contingut digital s’haGI iniciat.

    DOQUA no pot garantir, ni garanteix, la fiabilitat, utilitat o veracitat d’absolutament tota la informació continguda en el Lloc web, ni tampoc la utilitat o veracitat dels continguts posats a la disposició dels usuaris a través d’aquesta .

    En conseqüència, DOQUA no garanteix ni es fa responsable de:

    1. la continuïtat dels continguts del Lloc web;
    2. l’absència d’errors en aquests continguts;
    3. l’absència de virus, troians, cucs, bombes lògiques i/o altres components maliciosos o tecnològicament nocius en el Lloc web o en el servidor que la subministra;
    4. la invulnerabilitat del Lloc web i/o la impossibilitat de vulnerar les mesures de seguretat que s’adopten en aquesta;
    5. la falta d’utilitat o rendiment dels continguts del Lloc web;
    6. les fallades del Lloc web ocasionats per qualsevol mena d’atac als seus servidors o als de tercers proveïdors de serveis del Lloc web, així com les fallades tècniques o de seguretat del sistema de qualsevol d’aquests proveïdors que impedeixin el funcionament del Lloc web;
    7. qualsevol fallada tècnica de qualsevol tipus que dificulti, retardi o impedeixi el correcte funcionament del Lloc web;
    8. els danys o perjudicis que causi, a si mateix o a un tercer, qualsevol persona que infringirà les condicions, normes i instruccions que DOQUA estableix en el Lloc web o a través de la vulneració dels sistemes de seguretat.

    DOQUA declara haver adoptat totes les mesures necessàries, dins de les seves possibilitats i de l’estat de la tècnica, per a garantir el funcionament del  Lloc web i reduir al mínim els errors del sistema, tant des del punt de vista tècnic com dels continguts publicats en el Lloc web.

    Les parts es comprometen a complir amb les seves obligacions legals i contractuals generades en virtut del contracte actual. Si una part no compleix alguna de les seves obligacions o obstaculitza el compliment per l’altra part de les seves, es generarà el dret d’aqueixa altra part a reclamar una indemnització pels danys i perjudicis causats, tant per mal emergent com per lucre cessant.

    Les parts respondran de les infraccions en què hagueren incorregut personalment, quedant indemne la part contrària enfront de qualsevol error, culpa o negligència no imputable a ella, i a tot perjudici que es derivarà d’aquestes infraccions o errors imputables a l’altra part contractant.

    DOQUA emprarà tots els esforços comercial i tècnicament al seu abast per a mantenir disponibles els seus serveis a través del Lloc web, la qual cosa constitueix una obligació que, no obstant això, no serà aplicable per a qualsevol falta de disponibilitat o de rendiment provocada per:

    1. Inactivitat temporal del Lloc web degut a actualització i/o manteniment tècnic, del que s’informarà prèviament mitjançant publicació en el propi Lloc web en un termini màxim de 48 hores, sempre que siguin conegudes o comunicades a DOQUA amb un termini d’antelació superior a l’indicat;
    2. Causes alienes al control de DOQUA: força major, problemes d’accés a Internet, problemes tecnològics més enllà de la gestió diligent i raonable del titular del Lloc web, accions o omissions de tercers, etc.

      En tots els casos referits, aliens al control i la diligència deguda pel titular, no hi haurà lloc a indemnització de DOQUA a l’usuari per lucre cessant, danys o perjudicis.

      En cas de tancament o suspensió del Lloc web per causes alienes a l’actuació de les parts, s’informarà puntualment l’usuari del trasllat del servei a un nou domini, modificant-se únicament les estipulacions del contracte actual quant al domini en què el Lloc web roman actiu.

      DOQUA, com a responsable del Lloc web i encarregat de la comercialització i venda dels cursos i serveis oferts a través d’aquest, posa a la disposició dels usuaris un servei d’atenció al client, en el qual es donarà deguda atenció a totes les consultes, queixes i suggeriments plantejats per l’usuari en relació amb la compra de productes a través del Lloc web.

      Es podrà accedir al servei d’atenció al client a través de les següents vies de contacte:

      Donarem resposta a les reclamacions o consultes rebudes en el termini més breu possible, que en cap cas superarà un (1) mes des que l’usuari haguera presentat la reclamació o consulta.

      Amb base en aquestes Condicions de Contractació, DOQUA concedeix a l’usuari una llicència limitada, no transferible, revocable, no sublicenciable i no exclusiva per a l’accés i ús del Lloc web en el dispositiu personal de l’usuari . Qualsevol dret que no s’atorgui expressament estarà reservat per part de DOQUA.

      L’usuari  o qualsevol tercer, tindrà restringit dur a terme les següents accions: (i) reproduir, modificar, preparar obres derivades, distribuir, llicenciar o explotar de qualsevol forma la Plataforma o els Serveis, quan no estigui expressament permès por DOQUA; (ii) descompilar o realitzar enginyeria inversa sobre el Lloc web; (iii) enllaçar, reflectir o emmarcar qualsevol part dels Serveis; (iv) desplegar o llançar qualsevol tipus de programa per a realitzar qualsevol actuació relacionada amb la prospecció de dades o accions tendents a danyar l’operativitat i funcionalitat del Lloc web; o (v) retirar, modificar o qualsevol actuació anàloga tendent a alterar els drets d’autor i anàlegs de DOQUA sobre la seua marca registrada, el seu Lloc web o els seus cursos i serveis.

      En tot cas, els drets de propietat intel·lectual i industrial sobre els serveis oferts, així com el Lloc web, romandran en propietat de DOQUA.

      L’ús del Lloc web ni l’acceptació dels serveis suposen la transferència o atorgament de cap dret: (i) en relació amb els serveis i cursos oferts, excepte la llicència anteriorment esmentada; o (ii) a utilitzar o esmentar de qualsevol forma els noms d’empresa, logotips, noms de producte i servei, marques comercials o altres elements de naturalesa semblant, excepte en aquells supòsits en els quals DOQUA ho concedeixi expressament.

      De conformitat amb el que es disposa en el REGLAMENT (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL de 27 d’abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, totes les dades de caràcter personal facilitats durant la utilització del Lloc web seran tractats de conformitat amb els disposat en la Política de Privacitat que pots consultar en el següent enllaç https://www.doqua.cat/privacitat-devolucions/ que has de llegir i, en el seu cas, acceptar.

      Totes les clàusules o extrems del contracte actual han de ser interpretades de manera independent i autònoma, no veient-se afectades la resta d’estipulacions  en cas que una d’elles haja sigut declarada nul·la per sentència judicial o resolució arbitral ferma. Se substituirà la clàusula o clàusules afectades per una altra o altres que preserven els efectes perseguits per les Condicions de Contractació del Lloc web.

      Per a tota qüestió litigiosa relacionada amb aquest Lloc web o qualsevol dels quals d’ell depengui, i sempre que la legislació així ho permeti, serà aplicable la legislació espanyola vigent en el moment del litigi, sent competents per a la resolució de tots els conflictes derivats o relacionats amb l’ús del present Lloc web els Jutjats i Tribunals de Lleida.

      Per a presentar reclamacions en l’ús dels nostres serveis, pot dirigir-se per correu a l’adreça electrònica o física indicada en l’apartat “Identificació”, comprometent-nos a buscar en tot moment una solució amistosa del conflicte.

      Última actualització, realitzada el 28 de juny de 2022

      Cistella de la compra
      Obrir WhatsApp
      1
      Necessites ajuda?😃 Envia'ns un Whats!
      Hola! 🙋🏼‍♀️
      Envia'ns un missatge amb el teu dubte i et contestarem de dill-div de 9 a 15h.