formació del professorat

Eines d’avaluació LOMLOE amb IA

En aquest curs, aprendràs a avaluar i a crear prompts efectius per desenvolupar els instruments d’avaluació necessaris. Aquests t’ajudaran a analitzar i valorar els aprenentatges dels teus alumnes, alhora que promouen estratègies de regulació i metacognició per fomentar la seva autonomia en l’aprenentatge. Treballarem amb exemples pràctics, perquè puguis aplicar ràpidament tot el que aprendràs al teu dia a dia com a docent.

Curs reconegut pel Departament. ❤️Primera edició al gener 25❤️

Des de: 135,00

40 hores online

4 setmanes

Primària i secundària

Etapa educativa

Reconegut

Departament d'Educació

-5€ per doqualumnis

Antics alumnes

Vols millorar l’avaluació a les teves classes i fer que els teus alumnes siguin més autònoms? En aquest curs aprendràs a crear instruments d’avaluació efectius i prompts amb ChatGPT per analitzar els aprenentatges i aplicar estratègies de regulació i metacognició, tot basat en casos pràctics!

Descripció

En aquest curs, aprendràs a entendre l’avaluació com una eina metodològica essencial i a crear prompts amb IA per desenvolupar instruments d’avaluació diversos. Et proporcionarem activitats pràctiques i estratègies per fomentar la reflexió sobre l’aprenentatge i promoure la seva autonomia.

Clica la pestanya amb la informació que t’interessi conèixer.

Reconegut pel Departament d’Educació

Formació permanent del professorat.

Desenvolupem els continguts del curs d'AVALUACIÓ LOMLOE AMB IA

Mòdul 1:

De l’avaluació formativa a la formadora

1.1.Què entenem per avaluació?

  • 1.1.1.L’avaluació com a variable metodològica
  • 1.1.2.Coherència entre metodologia i avaluació

 1.2.Passos del procés avaluador

  • 1.2.1.Què volem avaluar? (objectius i criteris)
  • 1.2.2.Qui avalua?
  • 1.2.3.Quan avaluem? (Avaluació diagnòstica, avaluació sumativa…)
  • 1.2.4.Com avaluem? (Activitats i instruments d’avaluació)
  • 1.2.5.Feedback i qualificacions

 1.3.De l’avaluació formativa a l’avaluació formadora

  • 1.3.1.Convertir als alumnes en aprenents autònoms
  • 1.3.2.Regulació i autoregulació dels aprenentatges
  • 1.3.3.La importància del feedback efectiu

Mòdul 2:

Creació de prompts amb ChatGPT

2.1.Identificació dels primers passos amb ChatGPT

2.2.Creació de prompts efectius amb ChatGPT

2.3. Creació de GPTs personalitzats o avançats

Mòdul 3:

Promoure l’autoregulació 

 3.1.Identificació d’estratègies d’autoregulació

  • 3.1.1.Avaluació i activació dels coneixements previs
  • 3.1.2.Regulació i autoregulació dels aprenentatges i el procés

 3.2.Anàlisi d’instruments d’avaluació que promouen l’autoregulació

  • 3.2.1.Les bases d’orientació
  • 3.2.2.Les rúbriques
  • 3.2.3.Ús conjunt de bases d’orientació i rúbriques
  • 3.2.4.Qüestionaris KPSI
  • 3.2.5. Esquemes i mapes mentals

3.3.Creació d’instruments que promoguin l’autoregulació amb el ChatGPT

Mòdul 4:

Metacognició i feedback

 

4.1.Identificació d’estratègies que promouen la metacognició i el feedback efectiu

  • 4.1.1. Estratègies de metacognició
  • 4.1.2.Motivació i metacognició
  • 4.1.3. Feedbck efectiu
  • 4.1.4. Qualificacions i notes finals

 4.2.Anàlisi d’instruments d’avaluació que promouen la metacognició

  • 4.2.1.Portafolis d’aprenentatge
  • 4.2.2.Diaris d’aula
  • 4.2.3.Escala de metacognició
  • 4.2.4.Dianes d’avaluació

4.3.Creació d’instruments que promoguin la metacognició amb el ChatGPT

 
 
Convocatòries 40h

, , , , , , , ,

Cistella de la compra
Obrir WhatsApp
1
Necessites ajuda?😃 Envia'ns un Whats!
Hola! 🙋🏼‍♀️
Envia'ns un missatge amb el teu dubte i et contestarem de dill-div de 9 a 15h.