formació del professorat

Tutoria: més consciència, millor aula

Converteix la tutoria en un espai on els alumnes es descobreixen, es coneixen i passen a l’acció. En aquest curs de 30 h t’emportaràs dinàmiques senzilles i plantilles llestes per aplicar (primària i secundària) per reduir la queixa, millorar la implicació i acordar compromisos reals a l’aula.

Curs reconegut pel Departament d’Educació. Inici al desembre

65,0049,00

Oferta!

Flaix

Més àgil, igual qualitat

30 hores online

3 setmanes

Primària i secundària

Per a docents-tutors/es de primària i ESO

Curs reconegut

Formació aprovada pel Departament d'Educació

Objectiu de la formació

Acompanyar el professorat perquè transformi la tutoria en un espai de creixement i implicació: passar de la queixa a l’acció, crear condicions perquè la classe flueixi i ajudar l’alumnat a connectar amb els seus valors i compromisos

DESCRIPCIÓ

A les tutories no només es resolen problemes, també és l’espai per descobrir-se, prendre consciència i passar a l’acció. En aquest curs de 30 hores online, treballarem amb vídeos curts, recursos pràctics i activitats concretes per acompanyar tant els alumnes com els docents a reconèixer i transitar per quatre fases de creixement: de la queixa a la consciència amb propòsit.

Què hi trobaràs

Es tracta d’un curs Flaix, amb un format més àgil amb igual de qualitat de sempre. El curs es compon de quatre mòduls organitzats de la següent manera:

  • Vídeo introductori amb les idees clau.
  • Document descarregable amb els continguts del mòdul
  • Plantilles/eines pràctiques per dur a terme les propostes didàctiques a l’aula.
  • Vídeo resum amb allò essencial per aplicar.
  • Qüestionari de consolidació per validar els aprenentatges.
CONTINGUTS

Aquest curs és un viatge en cinc trams: comença amb el Mòdul 0 (punt de partida) i avança per quatre fases clares, de la queixa a la consciència amb propòsit. En cada mòdul t’emportes eines pràctiques per aplicar a l’aula des del primer dia.

Totes les activitats estan adaptades a primària i secundària, perquè cada docent triï el format que millor s’ajusta al seu grup.

Mòdul 1. Del victimisme a l’acció

  • Identificar senyals de queixa/passivitat sense etiquetar.
  • Preguntes i consignes que desbloquegen i activen el primer pas.
  • Recurs clau: fitxa de transformació queixa→acció i mural de seguiment.

Mòdul 2. Quan començo a actuar (empoderament)

  • Compromisos curts, realistes i mesurables.
  • Feedback breu i a temps; revisió sense drama.
  • Recurs clau: plantilla de repte setmanal i contracte de compromís.

Mòdul 3. Quan flueixo (flow)

  • Condicions del flow: repte–habilitats, objectius clars i feedback immediat.
  • Acords de classe que el fan més probable.
  • Recurs clau: guia per calibrar el repte i model d’acords de classe.

Mòdul 4. La consciència amb propòsit

  • Valors, interessos i fortaleses com a brúixola.
  • Del “vull” al “em comprometo a…” amb data de revisió.
  • Recurs clau: plantilla d’exploració personal i manifest amb compromís.

GUIA DIDÀCTICA

SUMA MÈRITS I APROPA’T A LA TEVA PLAÇA SOMIADA

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Només els clients que han comprat el producte i s'han identificat poden deixar una ressenya.

Cistella de la compra
Obrir WhatsApp
1
Necessites ajuda?😃 Envia'ns un Whats!
Hola! 🙋🏼‍♀️
Envia'ns un missatge amb el teu dubte i et contestarem de dill-div de 9 a 15h.