Es mostren els 19 resultats

  • 60 hores , Educació Infantil

    Treball per projectes

    En aquest curs els docents aprendran a elaborar, revisar i validar propostes de projectes de treball mitjançant el coneixement l’anàlisi i experimentació de les seves particularitats pedagògiques, per tal de fer significatiu l’aprenentatge dels alumnes.

  • 60 hores , Educació Infantil

    Aprenentatge cooperatiu

    L’aprenentatge cooperatiu és un enfocament metodològic per a l’aprenentatge de qualsevol contingut en un context escolar. Parteix de la base que les diferències entre els aprenents són un potencial per a l’aprenentatge i no pas un entrebanc. A través de diversos mètodes i tècniques que coneixerem en aquesta formació, es practica el treball en equip, un context en el qual …

  • 30 hores , Educació Infantil

    Plàstica inicial

    En aquesta formació, es pretén donar eines i estratègies pràctiques per a fomentar l’educació artística a les etapes d’Educació Infantil i de Primària. Per a fer-ho, el coneixeràs els àmbits teòrics i els duràs a la pràctica amb experiències i intercanvi de treballs, fomentant la cooperació i l’experimentació a l’aula.

  • 80 hores , Diversitat i educació especial

    Diversitat amb ed. emocional

    Per a poder assegurar una educació integral dels nostres alumnes, a més de tenir en compte els continguts curriculars, les competències i les actituds que volem desenvolupar, també és molt important tenir ben present el component emocional. A través de les diferents activitats d’aquest curs descobrirem quines són les competències emocionals i com el docent les ha de tenir en …

  • 30 hores , Diversitat i educació especial

    Introducció a l’educació emocional

    Coneix les habilitats emocionals i aprèn a ajudar a l’alumnat a identificar-les i gestionar-les per a un correcte desenvolupament dins i fora de l’aula.

  • 30 hores , Educació Infantil

    Plàstica avançat

    En aquesta formació s’aprofundeix sobre diferents tècniques artístiques amb diferents tipus de papers i amb materials de construcció. Al mòdul final, l’alumnat aprèn a integrar les activitats artístiques a qualsevol unitat didàctica no relacionada directament amb les arts plàstiques.

  • 40 hores , Educació Infantil

    Immersió. L’acollida de l’alumnat nouvingut

    Actualment, la realitat de molts dels nostres centres educatius destaca, sovint, per la gran diversitat d’alumnes que presenten. Alumnes de tota mena, característiques i procedències conviuen en la mateixa aula i és tasca dels docents mirar de donar resposta a cada una de les seves particularitats.
    Així doncs, amb aquest curs d’Immersió lingüística volem ajudar als docents en aquesta important missió, …

  • 30 hores , Digital

    Comunicació amb l’ús de les TIC

    Aquest curs està pensat per a oferir eines i estratègies pràctiques per a dur a terme al centre educatiu per a millorar la comunicació amb els tres agents que hi intervenen: companys, alumnes i famílies.

  • 40 hores , Educació Infantil

    Gestió de la biblioteca escolar

    En aquesta formació els docents coneixeran el funcionament i la gestió d’una biblioteca escolar, tant pel que fa a l’àmbit propi d’una aula com al conjunt de tot un centre. A través dels diferents mòduls, doncs, aprendran a organitzar i gestionar els espais de centre per a practicar la lectura com el racó de lectura i la biblioteca escolar.

  • 40 hores , Educació Infantil

    Immersió. Diversitat i plurilingüisme

    La formació se centra en com gestionar la presència d’alumnes estrangers a l’aula, és per això que veurem: com gestionar conflictes culturals, com integrar els idiomes presents a l’aula a les diverses propostes d’aprenentatge, com adaptar els textos disciplinaris i com fer servir les TIC per promoure l’aprenentatge de la llengua, tant l’L1 com al L2.

  • 45 hores , AICLE

    AICLE nivell inicial

    L’aprenentatge d’una segona llengua, pot plantejar-se com una simple assignatura dins de l’entorn educatiu o bé, com una eina de comunicació. Amb aquesta formació, aprendràs a dur a terme classes amb doble sentit: mentre l’alumnat aprèn conceptes i temes d’una àrea, els estudiants interioritzaran i absorbiran el funcionament normal d’una llengua estrangera.
    Concretament, amb aquest curs aprendràs a integrar l’ensenyament de …

  • 30 hores , Diversitat i educació especial

    Coaching a l’aula

    En aquest curs, t’endinsaràs a l’aula utilitzant el coaching com a eina per a millorar les classes, coneixent tècniques senzilles i pràctiques per a optimitzar la relació amb els tres agents educatius: alumnes, famílies i docents.

  • 40 hores , Educació Infantil

    Aprenentatge i animació de la lectura

    En aquesta formació els docents aprendran en què consisteix el procés d’ensenyament i aprenentatge de la lectura, així com diverses tècniques i dinàmiques per a propiciar l’hàbit lector a l’aula, tenint en compte les característiques d’aprenentatge de cada etapa educativa.

  • 30 hores , Diversitat i educació especial

    Coaching per a docents

    Coneix les habilitats comunicatives i emocionals que t’ofereix el coaching orientat a l’educació i aprèn a ajudar a l’alumnat a identificar-les i gestionar-les per a un correcte desenvolupament dins i fora de l’aula.

  • 30 hores , Educació Infantil

    Neuroeducació i creativitat a l’aula

    Els estudis neurocientífics demostren que la creativitat es desenvolupa d’una manera estructurada i definida. En aquest curs, el comprendràs aquesta estructura i coneixeràs tècniques pràctiques per a potenciar la creativitat i la imaginació dels teus alumnes.

  • 45 hores , AICLE

    AICLE nivell avançat

    En aquesta formació, els docents participants aprofundiran en la metodologia AICLE, ampliant alguns dels principals conceptes relatius a aquesta metodologia i coneixent estratègies i tècniques per millorar les seves sessions d’AICLE a l’aula. Finalment, els alumnes podran aplicar tots els aprenentatges realitzats durant aquest curs elaborant una proposta didàctica d’unitat interdisciplinària que es pugui aplicar a l’aula. El curs està dissenyat …

  • 60 hores , Educació Primària

    Programar UD competencials

    Aquesta acció formativa pretén donar pautes per a l’elaboració de les unitats didàctiques sota un enfocament competencial i de manera actualitzada amb el currículum català. Destinat a docents de primària i de secundària on cada participant disposarà dels materials i continguts de la seva etapa educativa i elaborarà una unitat didàctica de la seva especialitat. Actualitzat amb les normatives vigents, inclosa …

  • 30 hores , Educació Infantil

    Programació Educació Infantil

    Reconeix les característiques bàsiques que ha de tenir una unitat didàctica elaborada en capacitats i identifica, selecciona i combina adequadament els seus elements bàsics, així com escriu els objectius i criteris d’avaluació en clau de capacitats.

  • 60 hores , Educació Primària

    Avaluació: Dianes, rúbriques i portafolis

    Els canvis curriculars actuals requereixen d’una nova mirada envers una avaluació no només formativa, sinó una avaluació cada cop més formadora. Aquest canvi de mirada ens permetrà desenvolupar un currículum per competències, així com una millor atenció a la diversitat.