
Crear una flor per al Dia de la Pau
El 30 de gener se celebra el Dia de la Pau, dedicat a commemorar als centres educatius una cultura de no violència i pau.
Segur que ja esteu pensant com celebrar-ho amb els alumnes i quines activitats podeu fer per promoure un clima d’harmonia, alegria, pau i il·lusió. Us proposem una manualitat senzilla, bonica i vistosa, però sobretot divertida i molt fàcil de realitzar: una flor pacífica.











