Manualitats fàcils per fer a casa a l’estiu
A l’estiu, està prohibit avorrir-se! Podeu fer tantes coses com vulgueu: anar a la muntanya, a la platja, a la piscina, passejar en bici o
Gaudint l’educació
A l’estiu, està prohibit avorrir-se! Podeu fer tantes coses com vulgueu: anar a la muntanya, a la platja, a la piscina, passejar en bici o
Fem-nos una pregunta: podem seguir avaluant com abans? Amb la integració i el desenvolupament de l’aprenentatge competencial ens adonem que ja no ens serveixen accions
De ben segur que tots hem vist i hem fet servir alguna vegada una rúbrica, però, per què la rúbrica? Existeixen alternatives a la rúbrica? Hi ha altres instruments? Hi ha diferents tipus d’avaluacions i maneres d’avaluar, tot dependrà de l’objectiu que ens hàgim fixat per fer-ho. En aquest post, t’ho expliquem.
Els deures d’estiu, a part de ser un important reforç escolar de tot allò que s’ha anat treballant al llarg del curs, poden ser una oportunitat per a ficar en pràctica altres formes d’aprendre que poden ser complicades d’incloure dins el cicle escolar.
Vols idees per saber què es podria treballar? En aquest post te’n parlem.
Dins de les moltes competències que ha d’oferir l’educació, les aptituds centrades en les emocions no han estat prioritàries durant molt de temps. Per sort, les coses han anat canviant a poc a poc. Avui l’educació emocional és un component crucial en tot l’esquema educatiu, descobreix perquè.
Des de fa un temps s’està convertint en un dels mètodes més de moda dins l’àmbit escolar, permetent que els professors fomentin l’autonomia dels alumnes sense deixar de mantenir un seguiment proper i individualitzat amb cadascun. Vols conèixer els avantatges de treballar amb projectes? Te’ls contem.
Quins materials feu servir a l’aula perquè el vostre alumnat aprengui matemàtiques? Coneixeu els reglets Cuisenaire, els policubs o el material de base 10? Tant si els coneixeu com si no, tant com si els feu servir com si no, no us preocupeu, hi ha molts materials per promoure a l’aula unes matemàtiques manipulatives que us presentarem en aquest post.
Aquest article forma part d’una sèrie basada en aplicar la gamificació a l’aula. Aquí pots llegir-ne la primera part. Amb aquest article donarem per finalitzada la sèrie dedicada a les eines que ens permeten introduir elements de gamificació a l’aula. En els articles anteriors, hem vist que la gamificació és, explicat de forma molt breu, la integració d’elements lúdics en entorns i contextos que, d’entrada, no estan pensats o dissenyats per ser-ho.
Seguim amb la sèrie d’articles a què ens hem dedicat per endinsar-nos i donar resposta a què és la gamificació. Per fer-ho, començarem recordant la idea més important que vam voler exposar en el primer article de la sèrie.
En aquest post, parlem de la gamificació a l’aula i els elements que ens poden ser útils per a dur-ho a la pràctica.
No enviem spam, només notificacions sobre els articles, nous cursos i actualitzacions.
Aquest lloc web fa servir cookies per a poder oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies està emmagatzemada al navegador i realitza funcions com reconèixer quan tornes al nostre lloc web o ajudar el nostre equip a entendre quines seccions de l'el nostre lloc són més interessants i útils.
Les cookies estrictament necessàries haurien d'estar actives sempre perquè puguem guardar les teves preferències sobre les galetes.
Si desactives aquesta cookie, no podrem guardar les teves preferències. Això significa que cada vegada que visitis aquest lloc web hauràs d'habilitar o deshabilitar novament les cookies.
Més informació sobre la nostra Política de Cookies.